نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

انتقاد مهشید اشتری از اعزام محدود ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات آسیایی هانگژو

  • کد خبر: ۱۸۸۱۵۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
انتقاد مهشید اشتری از اعزام محدود ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات آسیایی هانگژو
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران گفت: اعزام ورزشکاران در برخی رشته‌ها مانند تنیس روی میز را به دلیل کمبود بودجه محدود کردند، چون شانس کسب مدال نداشتند. مگر ورزشکاران تنیس روی میز در سال چند بار به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند؟

مهشید اشتری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تنیس روی میز ایران در مسابقات آسیایی هانگژو گفت: در بانوان فقط یک اعزامی داشتیم که باید انفرادی بازی می‌کرد. شیما صفایی با قرعه سختی مواجه شد و در اولین بازی خود با رنک یک یا دو ژاپن روبرو شد. بازی سختی داشت و انتظاری هم از او نمی‌رفت.

وی ادامه داد:، اما در بخش آقایان یک اتفاق محال و نشدنی برای تنیس روی میز ایران رخ داد. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که تنیس روی میز ایران در بخش دوبل و تیمی، ژاپن را شکست دهد. ژاپن پس از چین برترین تیم جهان را در اختیار دارد. مدالی که تنیس روی میز ایران در هانگژو کسب کرد، جزو بهترین مدال‌های کاروان ایران در هانگژو بود.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران در خصوص سهمیه اندک بخش بانوان در هانگژو اظهار کرد: از ابتدا هم قرار بود برای آقایان فقط نوشاد عالمیان را اعزام کنند که با هزار زور و زر توانستند ۳ نفر را در بخش آقایان اعزام کنند، اما در بخش بانوان، چون شانسی برای ملی‌پوشان خانم تنیس روی میز قائل نبودند فقط شیما صفایی را به هانگژو اعزام کردند.

پینگ‌پنگ رشته المپیکی است و باید بیشتر به آن توجه شود

اشتری ادامه داد: بحث کمیته ملی المپیک برای تخصیص سهمیه به رشته‌ها برای اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی فقط آیتم کیفیت بود. از برخی رشته‌ها مانند تنیس روی میز ورزشکار کمتری اعزام کردند و سهمیه آن را به برخی رشته‌ها دادند، چون شانس کسب مدال بیشتری نسبت به تنیس روی میز داشتند، هر چند همان رشته‌ها هم نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند. به هر حال پینگ‌پنگ یک رشته المپیکی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی گفت: تیم تنیس روی میز با ۳ نفر هم بسته می‌شود و نیاز به ۱۰ ورزشکار ندارد. فکر نمی‌کنم اضافه کردن ۲ بازیکن کار خیلی سختی بود. می‌توانستند این فرصت را به بانوان تنیس روی میز هم بدهند تا فقط تنها نماینده تنیس روی میز بانوان برای یک مسابقه انفرادی به هانگژو اعزام نشود. می‌توانستند نفرات بیشتری اعزام کنند تا تیم ملی بانوان در مسابقات دوبل و تیمی هم شرکت کند.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران یادآور شد: تیم آقایان تنیس روی میز ایران نیز به صورت کامل به هانگژو اعزام نشد و در صورت بروز مصدومیت برای هر یک از ورزشکاران تیم ملی باید با ترکیبی ناقص به کار خود ادامه می‌داد، در حالیکه تیم سایر کشور‌ها ۵ نفره به مسابقات هانگژو اعزام شده بودند.

به دلیل کمبود بودجه در اعزام ورزشکاران در تمام رشته‌ها به مسابقات هانگژو محدودیت قائل شدند

اشتری گفت: سهمیه کشور‌ها در هر رشته برای اعزام به مسابقات آسیایی محدود نیست. سایر کشور‌ها تیم‌های خود در تمام رشته‌ها را با حداکثر نفرات خود اعزام می‌کنند، اما در ایران به دلیل کمبود بودجه برای اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی محدودیت قائل شدند.

وی اضافه کرد: تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران اعزام زیادی به مسابقات بین‌المللی تدارکاتی ندارد. یک دوره مسابقات رسمی هم که برگزار می‌شود به دلیل کمبود بودجه در اعزام ورزشکاران محدودیت قائل می‌شوند. تعداد اعزام‌های تنیس روی میز بسیار کاهش یافته و در سال فقط می‌توانیم در مسابقات آسیایی و جهانی مختص رشته خود شرکت کنیم.

اشتری گفت: اعزام به سایر مسابقات نیز با هزینه شخصی و یا حمایت از طریق اسپانسر صورت می‌گیرد. هر سفر حدود ۸۰ میلیون تومان برای هر ورزشکار آب می‌خورد. تعداد ورزشکاران زیاد است و فدراسیون نیز به دلیل محدودیت بودجه نمی‌تواند ما را به تمام مسابقات برون مرزی اعزام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->